صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۲۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اظهارات سخیف روز گذشته ترامپ، گفت: تعریف آمریکا از تروریست با اساس قوانین بین المللی متضاد است.

حجت الاسلام رضا نوری امام جمعه موقت بجنورد، در گفت و گو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: آن ها نه تنها سپاه بلکه نظام جمهوری اسلامی ایران را تررویست می دانند و دلیل این امر آن است که آمریکایی ها معتقدند هر دولتی در برابر سیاست های زورگویانه آن ها بایستد تروریست است.
وی ادامه داد: تعریف آمریکایی ها از تروریست بر اساس قوانین و تعاریف سازمان ملل و جامعه جهانی نیست و دلیل تروریست خواندن نظام جمهوری اسلامی ایران، ایستادگی در برابر سیاست های غلط آن ها در منطقه خاورمیانه و مقابله با زیاده خواهی آن ها است.
وی با بیان اینکه ما هم می توانیم ادعا کنیم هر دولتی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخالفت کند، تروریست است، تصریح کرد: با این تعریف غرب و آمریکا تررویست است و باید از فعالیت های زیاده خواهانه آن ها جلوگیری شود.
امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه یک حامی بوده است، گفت: سپاه از حکومت عراق، دولت قانونی بشار اسد و شیعیان لبنان دفاع کرده و در کارنامه خود مبارزه با تروریست های طالبان، داعش، جند الشیطان و غیره را دارد که مورد قبول آمریکایی ها که خود تروریست پرورند نیست.
حجت الاسلام نوری اضافه کرد: از مبارزه منافقان داخلی گرفته تا تروریست های خارج از کشور، همیشه سپاه پیش گام و پیروز بوده است.
وی تصریح کرد: آن ها تعریفشان غلط و نگاهشان نگاه زورگویانه نظام تروریستی است.