صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۳۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
رحیمی خبر داد:

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: جشن‌ شکرانه یادگیری قرآن به همت مدارس ابتدایی و کانون پرورش فکری در مراکز کانون برگزار می‌شود.

فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، اظهار داشت: این جشن ویژه کلاس اولی‌هایی است که روخوانی قرآن را آموزش دیده‌اند.
وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های مذهبی بخشی از فعالیت‌های کانون در کار با کودکان و نوجوانان است، افزود: آموزش متون قرآنی همراه با شیوه‌های جذاب برای کودکان بخشی از برنامه‌های دینی کانون است و همکاری کانون در برگزاری جشن‌های قرآنی با مدارس از جمله توجهات کانون به آموزه‌های دینی و مذهبی است.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن شکرگزاری قرآن تقویت ایمان و افزایش توجه به این کتاب آسمانی در میان کودکان است.
رحیمی خاطرنشان کرد: هرچقدر این مفاهیم به صورت غیرمستقیم و با شیوه‌های جذاب برای کودکان بیان شود ماندگارتر و مؤثرتر خواهد بود که کانون با برگزاری کارگاه‌های مختلفی نظیر قصه‌های قرآنی، نقاشی‌های مذهبی و پنل‌های دینی توانسته ظرفیت خوبی در کنار آموزش و پرورش برای مخاطبان کانون ایجاد کند.
وی تصریح کرد: در این جشن دانش‌آموزان قرآن‌های خود را از مربیان و معلمان خود هدیه می‌گیرند و سوره‌های کوچک قرآن را در میان جمع خانواده‌ها و مربیان قرائت می‌کنند.