صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۴۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

گروه اجتماعی: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج از جذب دانش‌آموزان ممتاز نیازمند در بنیاد نیکوکاری ابرار تحت نظارت اتاق بازرگانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایلنا، جبار کیانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج امروز، 26  مهرماه اظهار کرد: اتاق بازرگانی یاسوج در راستای انجام برخی فعالیت‌های اجتماعی و خیریه، دانش‌آموزان ممتاز و نخبه کهگیلویه و بویراحمدی را با نظارت این اتاق در قالب طرح بنیاد نیکوکاری ابرار  جذب می‌کند.
وی با تشریح برخی وظایف بنیاد نیکوکاری ابرار، افزود: هم‌اکنون 150 دانش‌آموز ممتاز کهگیلویه و بویراحمدی در مقاطع مختلف تحصیلی و با نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج جذب و بورسیه شده‌اند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب دانش‌آموزان نخبه و بورسیه شدن آنان در این بنیاد، داشتن معدل بالای 17 و نیازمندی آنان است.
کیانی اضافه کرد: اتاق بازرگانی یاسوج با همراهی بنیاد نیکوکاری ابرار، بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان نخبه و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت می‌کند.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان جامعه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد نباید از دانش‌آموزان جامعه شهری عقب بمانند و در همین راستا، اتاق بازرگانی یاسوج در هوشمندسازی مدارس عشایری استان نیز مشارکت دارد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج بیان کرد: این اتاق در زمینه هوشمندسازی مدارس عشایری نیز برخی وسایل موردنیاز را به مدارس عشایری استان تحویل داده است.