صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

گروه اجتماعی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، بر لزوم ایجاد غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم در نمایشگاه عرضه کالای ایرانی با محوریت تولیدات استان به منظور ارایه دستاوردهای جهاد در این عرصه تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، احمد ذاکری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم روز چهارشنبه 26 مهر با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی قم دیدار و در زمینه  همکاری های مشترک در حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گفتگو کردند.
احمد ذاکری در ادامه این دیدار از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم نیز بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
وی در این دیدار گفت: نمایشگاه عرضه کالای ایرانی با محوریت تولیدات استان از جمله فعالیت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت است که آذرماه برگزار خواهد شد، و شایسته است جهاد دانشگاهی غرفه‎ای برای معرفی دستاوردهای خود داشته باشد، خصوصا فعالیت‌های مرکز ناباروری که بی ربط به مقوله اقتصاد مقاومتی نیست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، با اشاره به اینکه مسئله ناباروری سومین عامل طلاق در کشور است، ادامه داد: بی شک ارائه اطلاعات و بالا بردن دانش مردم در زمینه علل نازایی و راهکارهای درمان آن می تواند از تلاشی خانواده ها و تحمیل هزینه بر دولت و نظام بکاهد که حضور و ارائه این خدمات از سوی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم در این راستا بسیار راهگشا خواهد بود.
وی در ادامه با لزوم حمایت از مراکز اینچنینی، گفت: همواره نمی‎توان در انتظار حمایت‎های دولتی بود، اگر توانمندی و پتانسیل ارائه خدمت موجود در این مرکز، به خیرین شناسانده شود، حتما در راستای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات و نیز توسعه مرکز حمایت خواهند داشت.
ذاکری افزود: با توجه به هزینه‎های بالای درمان در این حوزه و لزوم حمایت از این دسته از بیماران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم سعی می کند زمینه فعال کردن خیرین در این حوزه با مرکز درمان ناباروری همکاری داشته باشد.