صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۴۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
شامحمدی خبر داد:

گروه فرهنگی: رئیس دانشگاه شهرکرد این دانشگاه را جز چهارمین دانشگاه جهان در ایجاد اکوسیستم کارآفرینی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، شایان شامحمدی، رئیس دانشگاه شهرکرد، صبح امروز 26 مهرماه در جلسه‌ای با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و ناظر شورای فرهنگ عمومی استان که صبح امروز در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، به تعامل خوب دانشگاه شهرکرد با جهاد دانشگاهی استان اشاره کرد و گفت: دانشگاه شهرکرد از برنامه‌های پیشنهادی جهاد دانشگاهی استقبال می‌کند.
وی دانشگاه شهرکرد دانشگاهی جامع با 330 عضو هیئت‌علمی، هشت هزار و 300 دانشجو، هشت دانشکده و هشت مرکز پژوهشی وابسته به دانشگاه معرفی کرد و گفت: بیش از 40 درصد از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهرکرد دانشیار و استاد تمام هستند .
رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه این دانشگاه در سال جاری جزء یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان شد، افزود: دانشگاه شهرکرد چهارمین دانشگاه جهان در ایجاد اکوسیستم کارآفرینی است .
وی تصریح کرد : صعود چهار پله‌ای دانشگاه شهرکرد در رتبه‌بندی کشوری، تأسیس مرکز آپا، راه‌اندازی مرکز رشد، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تأسیس بنیاد خیرین دانشگاه از مهم‌ترین فعالیت‌های دانشگاه در سال گذشته است. 
شامحمدی با اشاره به فعال بودن گروه‌های علمی دانشجویی در دانشگاه شهرکرد، عنوان کرد : برگزاری جلسات قرآنی، سفرهای زیارتی و فعالیت 35 نشریه دانشجویی از اقدامات فرهنگی در دانشگاه است.