صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۶۳۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
بختیاری:

گروه فرهنگی: مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر به برگزاری نشست ادبی شعر عاشورایی در شهر هیدج اشاره کرد و گفت: این نشست در کتابخانه حکیم هیدجی و 30 آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

عبدالحسین بختیاری، مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان اظهار کرد: بیست و پنجمین دوره هفته کتاب با شعار «آینده روشن با خانواده کتاب‌خوان» نام‌گذاری شده و در این ایام برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ابهر در نظر گرفته شده است.

بختیاری تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها، مسابقه کتاب‌خوانی است که از 20 آبان تا نهم آذرماه در کتابخانه‌های عمومی ابهر و از کتاب « خلق عظیم؛ پیامبر اعظم» برگزار می‌شود.

مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر با بیان اینکه این مسابقه به صورت 10 سوال مکتوب طراحی شده، تاکید کرد: این سوالات 4 گزینه‌ای بوده و علاقه‌مندان علاوه بر تهیه پرسشنامه از طریق مراجعه حضوری به کتابخانه‌ها، می‌توانند از طریق سایت کتابخانه‌های عمومی ابهر در این مسابقه شرکت کنند.

بختیاری همچنین به برگزاری نشست ادبی شعر عاشورایی در شهر هیدج اشاره کرد و گفت: این نشست در کتابخانه حکیم هیدجی و 30 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.