صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۲۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه آموزشی و توجیهی آزمون سراسری قرآن و عترت برای مدیران مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی این دو اداره‌کل، سه‌شنبه، ٢١ آذرماه، در سالن کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با توجه به ادغام مؤسسات تحت نظر دو اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی و برگزاری شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، در اسفندماه سال‌جاری، به‌همت دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با همکاری اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان، کارگاه آموزشی و توجیهی آزمون سراسری قرآن و عترت برای مدیران مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی این دو اداره‌کل، سه‌شنبه، ٢١ آذرماه، در سالن کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، برگزار شد.
در این کارگاه توجیهی که با حضور مرتضی خدمتکار، معاون اداره‌کل آموزش و برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد، دستورالعمل برگزاری آزمون در اختیار مدیران مؤسسات و کارشناسان قرآنی استان، قرار گرفته و نکات مهم و کلیدی این دستورالعمل برای حاضران در جلسه، توضیح داده شد.

در این جلسه که باحضور حدود ٩٠ نفر از مدیران عامل مؤسسات قرآنی و کارشناسان قرآنی استان، برگزار شد، نحوه کار در سایت ثبت‌نام در آزمون سراسری قرآن و عترت شرح داده شد.

جلسه به‌صورت پرسش و پاسخ ادامه پیدا کرد و پرسش‌های مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی استان، توسط معاون اداره‌کل آموزش و برنامه‌ریزی معاونت قرآن و عترت، پاسخ داده شد.