صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۲۳۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

گروه اجتماعی: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: واقف نیک اندیشی در کاشان برای کمک به دانش آموزان نیازمند یک واحد آپارتمان به ارزش سه میلیارد را وقف کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار کرد: طی اقدامی نیک اندیشانه خانم مخصوص مسچی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان همگی و تمامیت ششدانگ یکباب آپارتمان مسکونی خود را به مساحت ۸۷ متر مربع و ارزشی بالغ بر سه میلیارد ریال واقع در چهارراه آیت الله کاشانی کوی شهید مازوچی را وقف کرد.
وی افزود: براساس وقف نامه‌ای که توسط این بانوی نیکوکار تنظیم و به ثبت رسیده است عواید این موقوفه برای کمک به ایتام نیازمند و بی بضاعت، خرید لوازم التحریر برای دانش‌آموزان بی بضاعت و همچنین برپایی مجالس روضه خوانی امام حسین علیه السلام در تاسوعا و عاشورا صرف می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: این بانوی نیک اندش خود و آقای عباس مازوچی را به عنوان متولی موقوفه معیین کرده است.
مهدی حافظیان خاطر نشان کرد: این وقف نهمین وقف جدید در سال جاری در شهرستان کاشان بوده که آمار موقوفات کاشان به ۲۲۶۹مورد می‌رسد.