صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۷۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
ناصرپور تاکیدکرد:

گروه فرهنگی: ساخت یادمان شهدای گمنام پلدختر شش سال است که شروع شده ولی به‌دلیل کمبود اعتبار این پروژه تکمیل نشده است که در این راستا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اراده قوی مسئولان پلدختر را تنها راه تکمیل یادمان شهدای گمنام این شهر دانست و گفت: مسئولان پلدختر با اراده محکم برای پاسخ به مطالبات مردم تا قبل از پایان سال یادمان شهدای گمنام پلدختر را تکمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز، 25 آذر در دیدار با مسئولان شهرستان پلدختر و بازدید از یادمان شهدای این شهرستان، مشکلات بودجه‌ای را علت توقف روند ساخت این پروژه دانست.
وی بر سه کارکرد اساسی بنیاد، جلوگیری از انحراف، فراموشی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تاکیدکرد و افزود: مسئولان پلدختر با اراده محکم برای پاسخ به مطالبات مردم تا قبل از پایان سال یادمان شهدای گمنام پلدختر را تکمیل کنند.
یادآور می‎شود، پیکرهای مطهر دو شهید گمنام به‌وسیله گروه‌های تحقیق و تفحص کشف و دوم مهرماه سال 90 در ارتفاعات شمال شهر پلدختر به خاک سپرده شدند. این شهیدان در عملیات بیت‌المقدس و فاو به فیض شهادت رسیده‌اند.
عملیات عمرانی ساخت یادمان پلدختر نزدیک به شش سال است که شروع شده ولی به‌دلیل کم‌توجهی مسئولان و کمبود اعتبار این پروژه تکمیل نشده است.