صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۹۴۶۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

گروه اجتماعی- نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: دشمنان نقشه‌های بسیاری برای این نظام کشیده اند اما تا به امروز عنایات خداوند، وحدت مردم و تبعیت از رهبری عزیز، همه این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد صبح امروز در نشست کمیته قضایی، انتظامی استان یزد اظهار کرد: دشمنان نقشه های بسیاری برای این نظام کشیده اند اما تا به امروز عنایات خداوند، وحدت مردم و تبعیت از رهبری عزیز، همه این توطئه ها را خنثی کرده است.

حبیبی  افزود: تبعیت و فرمانبری از ولایت فقیه، عامل پیروزی و سرفرازی نظام اسلامی است.

وی امنیت استان را خوب و قابل تحسین ارزیابی کرد و گفت: جلسات مشترک فصلی قضایی، انتظامی استان و همدلی، همراهی و هم افزایی فی مابین مجموعه های قضایی، انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی، این آرامش را برای مردم استان به ارمغان آورده است.

این مقام قضایی تحرکات و اغتشاشات اخیر در کشور را نشان از تلاش گسترده دشمنان و نقشه های شوم آنان برای ایران اسلامی دانست و گفت: با حضور به موقع و بصیرت انقلابی مردم، همه این نقشه ها خنثی و تحرکات در نطفه خفه شد.

وی تصریح کرد: بافت فرهنگی و مذهبی مردم استان یزد اجازه هیچ گونه اجازه ای را برای اغتشاش و ناامنی نمی دهد و اگر هم در مواردی افرادی که عمدتاً غیر بومی بودند تحت القائات شبکه های مجازی قصد انجام حرکتی را داشتند و با توانمندی نیروهای انتظامی و امنیتی در بدو امر جلو گیری شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تأکید کرد: مردم استان، مردمی فهیم، بصیر و هوشیار هستند و اجازه هیچ گونه هرج و مرج طلبی را به احدی نمی دهند./انتهای پیام

منبع: دادگستری یزد