صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۰۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
ولیئی عنوان کرد:

گروه جامعه ــ مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در تلاش هستیم نمایشگاه‌های موقت در ایستگاه‌های مختلف متروی تهران ایجاد شود تا مددجویان صنایع‌ دستی خود و محصولات دیگر را به فروش برسانند و به مرحله خودکفایی برسند.

به گزارش ایکنا؛ محسن ولیئی، رئیس کیمته امداد تهران امروز، 23 اسفندماه، در نشست‌ امضای‌ تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه کمک‌های اعطا شده به کمیته‌ امداد به لحاظ اعتماد مردم حائز‌ اهمیت است، گفت: مترو یکی از مواردی است که برای کاهش بار ترافیکی و محرومیت زدایی در آن می‌توانیم اقداماتی انجام دهیم.

وی به همکاری کمیته‌ امداد با شرکت بهره‌‌برداری‌ مترو‌ اشاره کرد و ادامه داد: این تفاهم‌نامه سرآغازی برای یک تفاهم‌ کلی‌تر و ارتقای حوزه‌های فرهنگی – اجتماعی و همچنین استفاده از فضاهای تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف و حضور پویاتر در ایستگاه‌های مترو است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ‌از طرح ساماندهی دست‌فروشان در ایستگاه‌های مترو خبر داد و بیان کرد: در تلاش هستیم نمایشگاه‌های موقت در ایستگاه‌های مختلف احداث کنیم تا مددجویان صنایع‌ دستی خود و محصولات دیگر را به فروش برسانند و در جهت خودکفایی مددجویان گام برداریم.
ولیئی با تاکید براینکه در همه کشورها خدمات مترو برای گروه‌هایی به صورت رایگان است، گفت: ما نیز باید بتوانیم از زمینه‌های موجود بهره‌ ببریم و با ایجاد زمینه‌هایی خدمات را رایگان یا ارزان‌تر به فقرا و نیازمندان ارائه کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در ادامه این نشست از کمک 10 میلیاردی مردم استان تهران به جشن نیکوکاری خبر داد و بیان کرد: مردم استان تهران در مجموع به صورت نقدی و غیرنقدی 10 میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده‌اند.

ولیئی با بیان اینکه این آمار نهایی کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری سال 96 نیست، اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم کمک‌های مردم به جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد.