صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۰۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

گروه فعالیت‌‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه از برگزاری دوره آموزشیار قرآن‌کریم برای روحانیون مستقر در قروه خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دوره آموزشی روحانیون مستقربا عنوان آموزشیار قرآن کریم در روز های ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی قروه برگزار شد.
وی با تأکید بر لزوم تسلط بر قرائت و مفاهیم قرآن کریم افزود: قرآن به‌عنوان کتاب هدایت بشری حاوی دستوراتی برای زندگی سعادتمند انسان هاست و با مأنوس بودن و تسلط کافی بر قرآن است که شخص می تواند مسیر سعادت را پیدا کند و آن را به سوی کمال بپیماید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بیان کرد: در این دوره آموزشی که ۲۴ نفر از روحانیون مستقر شهرستان قروه حضور داشتند، استاد حسین عبدالملکی نسبت به تدریس قواعد تجویدی و مخارج حروف اقدام کرده و ضمن تمرین با اعزه روحانی در راستای ارتقای معلومات قرآنی تلاش نمودند.
وی اعلام کرد: روحانیون ضمن استفاده از مطالب استاد محترم مراتب تقدیر خود را از اداره تبلیغات اسلامی ابراز داشته و این جلسات آموزش را بسیار مفید دانستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه یادآور شد: در انتهای دوره از روحانیون آزمون عملی قرائت و تئوری به صورت پرسش و پاسخ به عمل آمد.
انتهای پیام