صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۱۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

گروه اجتماعی- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ایام آغازین سال نو و تعطیلات نوروزی، 2 هزار و 300 بسته حمایت غذایی میان خانواده‌های مددجوی تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.

اسماعیل بذرافشان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: در ایام آغازین سال نو و تعطیلات نوروزی، 2 هزار و 300 بسته حمایت غذایی میان خانواده‌های مددجوی تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه این اقدام با همراهی گروه جهادی آل یاسین صورت می‌گیرد، افزود: ساخت 60 سرویس بهداشتی و 20 واحد مسکن مددجویی با اولویت مناطق محروم در سراسر استان نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بیان کرد: ارزش ریالی این سبدهای غذایی حدود 100 میلیون تومان است که شامل برنج، روغن، ‌چای و حبوبات بوده و در برخی موارد اقلامی از جمله پوشاک، کفش و آجیل نیز جزء محتویات این سبدها است.
بذرافشان اظهار کرد: سهم بودجه امور معیشتی و حمایتی مناطق محروم استان در برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد 11 میلیارد و 292 میلیون تومان برآورد شده که به نسبت برنامه پنج ساله پنجم این نهاد رشد داشته است.

انتهای پیام