صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه بویراحمد از اجرای 50 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته جوان در سطح استان خبر داد .

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، رحمت‌الله شاکری، معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه بویراحمد روز گذشته، سوم اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی هفته جوان، اظهار کرد: در هفته جوان 50 برنامه فرهنگی و ورزشی در استان برگزار می‌شود.
وی خواستار مستندسازی برنامه‌های هفته جوان جهت ارائه به وزارت و استانداری شد و بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تاکید کرد.
معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه بویراحمد تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها را از برنامه‌های اجرایی هفته جوان ذکر کرد.
شاکری برپایی اردوهای سیاحتی و تفریحی، حضور جامعه ورزش و سمن‌ها در مراسم نماز جمعه، سخنرانی مدیرکل ورزش و جوانان در نماز جمعه مرکز استان، حضور سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در مراکز انتقال خون و اهدای بخشی از خون خود به نیازمندان را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها برشمرد.
وی برپایی کارگاه‌های ازدواج ویژه زوج‌های جوان، دیدار با امام جمعه شهر یاسوج و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را از سایر برنامه‌ها در هفته جوان عنوان کرد.
یادآور می‌شود، برنامه‌های هفته جوان از 8 تا 14 اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه بویراحمد برگزار می‌شود.
انتهای پیام