صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۴۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

گروه سیاست و اقتصاد- استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین آمریکا با تأکید بر حرکت به سمت چندقطبی کردن جهان اظهار کرد: نسل‌کشی امروز در کشور فلسطین نتیجه تک‌قطبی بودن جهان است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، دکتر کوین برت، استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین آمریکا در مراسم اختتامیه ششمین کنفرانس بین المللی «افق نو» که شامگاه 24 اردیبهشت ماه در سالن صبای مشهد برگزار شد، بیان کرد: از برگزارکنندگان این نشست که بستری برای متفکران جهان و شخصیت‌های مختلف در راستای مسئله فلسطین تدارک دیدند، تشکر می کنم.
وی افزود: در شرایط بحرانی هستیم که آمریکا تحرکاتی در قدس انجام داده و این نهایت خوش خدمتی دولتمردان آمریکایی به صهیونیست ها است.
برت اظهار کرد: بر اساس یک نقل معروف حضرت مهدی(عج) و در خدمت ایشان حضرت مسیح در خراسان ظهور خواهند کرد و جالب این است که بستر برگزاری این نشست در مشهد و خراسان فراهم شده و امید است پرچم آزادی بخش قدس شریف در خراسان برافراشته شود و این نشست آغاز آن حرکت آزادی بخش است.
استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین آمریکا ابراز کرد: امروز مسیحیان زیاد و از ملیت‌های مختلف در دنیا هستند که با مردم از ادیان دیگر یک اتفاق نظر دارند و آن این است که باید به سمت چند قطبی کردن دنیا حرکت کنیم و دومین اتفاق نظر این است که فلسطین باید آزاد شود.
وی تصریح کرد: نسل کشی امروز در فلسطین به دلیل تک قطبی بودن دنیا است لذا چند قطبی کردن جهان و نقش آن در آزادی فلسطین دو اصل جدا نشدنی هستند.
برت ادامه داد: این غیر قابل درک است که قدسی که متعلق به چهار میلیارد انسان پیرو دین ابراهیمی است تحت نسل کشی و اشغال یک گروه قرار گیرد که حدود 20 میلیون نفر را مورد آزار قرار داده‌اند، لذا آزادی قدس، حاکم شدن صلح بر تمام جهان است.
استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانسین آمریکا اضافه کرد: تسلط امروز اسرائیل بر قدس یک ظلم فاحش است و ظلم ناپایدار و نابود شدنی است.
انتهای پیام