صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

گروه اجتماعی- بار ديگر ماه مبارک رمضان ماه ميهمانی خدا فرا رسيد و مردم خداجو و مومن آماده می‌شوند تا ادب حضور در ضيافت پروردگار را سرمايه خوشبختی دنيا و آخرت خود سازند.

به گزارش ایکنا از یزد، فرماندهی انتظامی استان یزد به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان در اطلاعیه ای آورده است: بار ديگر ماه مبارک رمضان ماه ميهماني خدا فرا رسيد و مردم خداجو و مومن آماده مي شوند تا ادب حضور در ضيافت پروردگار را سرمايه خوشبختي دنيا و آخرت خود سازند.
خودسازي عاشقانه در اين ماه بر همه ابعاد زندگي تاثيرگذار است و برکات آن در سلامت و آرامش روح و جسم و به تبع آن افزايش امنيت و کاهش جرايم جلوه مي نمايد.
بي ترديد امسال نيز همانند سالهاي گذشته، مردم مومن و پارسای استان از اين فرصت بي نظير کمال استفاده و فيض معنوي را خواهند برد و خادمان خود در نيروي انتظامي را براي ايجاد فضاي سالم و آرام همراهي مي کنند.
فرماندهی انتظامي استان یزد ضمن تبريک حلول اين ماه پر برکت و آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم فهيم و متدين، توجه عموم هموطنان به ويژه متصديان اماکن عمومي و اصناف کشور را به رعايت نکات ذيل جلب مي نمايد:
1)شهروندان براي حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه خواري شامل خوردن، آشاميدن به خصوص سيگار کشيدن در واحد هاي صنفي، اماکن عمومي، معابر عمومي و خودروها و... خودداري نمايند.
2)رانندگان و سرنشينان خودرو هاي شخصي و عمومي از هرگونه تظاهر به روزه خواري، آلودگي صوتي، بدپوششي، سيگار کشيدن و ... پرهيز نموده و موظف به رعايت حرمت اين ماه عزيز هستند.
3)مسافران و اشخاصي که داراي عذر شرعي در ماه مبارک رمضان هستند به منظور صرف غذا و ... به مراکز از قبل تعيين شده و دور از ملاء عام مراجعه نمايند.
4)به منظور رعايت و حفظ شئونات اسلامي و جلوگيري از تظاهر به روزه خواري در ملاء عام متصديان مراکز پذيرايي مستقر در پايانه ها، فرودگاه ها، راه آهن و بين راهي مي توانند با اخذ مجوز هاي لازم از مراجع ذيصلاح با استتار محل مربوطه برابر مقررات فعاليت نمايند.

انتهای پیام