صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جلسه‌های تفسیر قرآن کریم در مساجد منتخب با عنوان «طرح سمیر» در استان اردبیل در حال برگزاری است.

مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفت و گو با ایکنا از اردبیل، افزود: به همزمان با ماه مبارک رمضان جلسه های تفسیر قرآن کریم در مساجد منتخب با عنوان «طرح سمیر» در سطح اتان اردبیل برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه بزرگترین تجمع قرآنی هر روز با حضور 2 هزار و 500 نفر از عاشقان و علاقمندان به قرآن کریم در مصلی اردبیل برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری جزءخوانی قرآن کریم در مصلی بخشی از این تجمع بزرگ است که از سال 18 تا 19 با حضور قاریان مطرح بین المللی استان برپا می شود.
طاهری با تاکید بر اینکه مراسم های جزءخوانی مشابه نیز در مساجد سراسر استان به صورت مردمی برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی قرآنی نیز در مصلی اردبیل با هدف ارائه خدمات فرهنگی به مراجعان نیز در سطح زیرین در حال فعالیت است.
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، عنوان کرد: فرهنگ سازی افطاری ساده در مساجد نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان است که با استقبال هیئت امنا و فعالان فرهنگی مساجد برپا می شود.
انتهای پیام