صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۶۱۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
متولیان:

گروه اجتماعی- کارشناس عالی برنامه‌ریزی استراتژیک و امنیت ملی گفت: آمریکا به دنبال محصور کردن اقتصاد ایران با دلار است و هر زمان قیمت دلار بالا رفت، هر تراکنشی در ایران انجام شد به نفع آمریکا است. 

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا سیدعبدلله متولیان هفتم تیرماه در مراسم هفت تیر که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، گفت: قصه حقوق بشر آمریکایی این است که غرب 400 سال است به عنوان نظام سلطه تلاش کرده تا جهان را استثمار کند و زیر سلطه خود بگیرد.
وی افزود: یک ضلع نظام سلطه آمریکا است که این شیطان بزرگ، قرارگاه فرماندهی جهان شده و ضلع دیگر انگلستان و ضلع دیگر نیز میدان نبرد است که رژیم صهیونیستی با فرماندهی آمریکا در آن قرار دارد و ایت حقوق بشر آمریکایی به دنبال یک مهندسی در جهان است تا هیچ کشوری هیچ کاری نکند مگر با اجازه آمریکا.
متولیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دنیا تمام کشورها به ظاهر دارای استقلال هستند اما ایران به شکل حقیقی دارای استقلال است.
وی با اشاره به اینکه برخی معتقد هستند باید با آمریکا مذاکره کرد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با بررسی تمام جوانب در هر حوزه‌ای با این اقدام مخالفت کردند.
متولیان ادامه داد: آمریکا به دنبال محصور کردن اقتصاد ایران با دلار است و هر زمان قیمت دلار بالا رفت، هر تراکنشی در ایران انجام شد به نفع آمریکا است.
وی تاکید کرد: نظام سلطه به دنبال دین زمینی است و می‌گوید نظامی را در دنیا بنیانگذاری می‌کنم که هرکس در این قاون نباشد از بین برود.
متولیان گفت: آمریکا در حال عرضه حقوق بشری به دنیا است که در آن خداوند در زندگی فردی افراد باشد اما در زندگی اجتماعی نه و حکومتی که کتکی به خدا باشد باید نابود شود.
وی اضافه کرد: در نظام سلطه خانواده معنا ندارد و به ما می‌گویند برای اداره کشورمان باید کنترل جمعیت داشته باشید و با شعار فرزند کمتر، قصد دارند خانواده را از بین ببرند همان طور که در امریکا بیشتر کودکان بدون پدر و مادر هستند و در پانسیون‌ها زندگی می‌کنند.
متولیان با بیان اینکه فیلم‌هایی می‌سازند که ترویج بی بند و باری است و این فیلم‌ها به عنوان سرآمد دیگر فیلم‌ها نمایش داده می‌شود، تصریح کرد: در حقوق بشر آمریکایی هم جنس بازی یک حق شناخته می‌شود و این حقوق بشر سیرکی از دنیای حیوانات درست کرده است.
وی اظهار کرد: دردر این حقوق بشر صاحبان ثروت مالک مردم هستند و شهروندان درجه یک و دو و... دارند و این حقوق بشر مسلمانان را "گوئیم" به معنای حیوانات انسان نما می‌شناسند که خداوند قدری عقل به آنان تا از نظام سلطه پیروی کنند، می‌دانند.
متولیان خاطرنشان کرد: حقوق بشر آمریکایی 200 شاخصه دارد که " گوئیم" یکی از آنان است.
وی تصریح کرد: حمایت از مسئولان تکلیف همگان است اما حمایت ملازم عدم انتقاد نیست بلکه انتقاد از مسئولان بهترین نوع حمایت است.
متولیان گفت: اکنون مستکبران با عنوان حقوق بشر قتل عام می‌کنند و مسلمانان را خشن و تروریست می‌دانند.
وی اظهار کرد: ایران در جنگ تحمیلی از 39 کشور جهان اسیر گرفت و از بیش از 100 کشور ردپای حمایت، پول و لجستیکی و... دید و امروز برخی افراد نمی‌دانند که اگر ایراندر سوریه و عراق با داعش نمی‌جنگید باید اکنون در تهران با داعش می‌جنگید.
وی بیان کرد: امروز ایران آسیب دیده برتر از حقوق بشر آمریکایی است و در نوک پیکان نبرد با آمریکا ایستاده است.
متولیان افزود: هیچ کشوری در دنیا به فروپاشی نمی‌رسد مگر اینکه این فروپاشی در اندیشه مردم آن کشور شکل گیرد پس باید باورهای مردم تقویت شود و از دعواهای حزبی دوری کرد بلکه فضای رقابت در خدمت رسانی را ایجاد کرد.
وی خاطرنشان کرد: بایستی مردم و مسئولان از هم فاصله نگیرند تا دشمن نتواند آسیب زند.
متولیان گفت: حادثه هفتم تیر یک شاخص است و دشمن از چیزی برای زدودن ایران استفاده می‌کند که اساس نظام را نشانه گرفته است.
وی گفت: ایران دارای حداقل هفت درصد از منابع جهانی و یک درصد از جمعیت جهان است پس نباید مردم این کشور مشکل داشته باشند و با ید با اصل جهادی عمل کردن و رویکرد انقلابی مشکلات حل شوند.
متولیان خاطرنشان کرد: فتنه 88 عظیم ترین فتنه پس از انقلاب بود که با موفقیت پشت سر گذاشته شد و باید این مهم را در نظر گرفت که تا نور فاطمی و مهدوی در کشور وجود دارد دشمن راه به جایی نمی‌برد و انقلاب با مهندسی مقام معظم رهبری به سر منزل مقصود خواهد رسید.
انتهای پیام