صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۹۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

گروه فرهنگی - فرماندار طارم از برگزاری همایش عفاف و حجاب در شهرهای آب‌بر و چورزق این شهرستان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان باید در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته عفاف و حجاب اهتمام داشته باشند. 


به گزارش ایکنا، از زنجان، فریدون هاشم‌نژاد در جلسه کمیته عفاف و حجاب شهرستان طارم با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، عنوان کرد: حجاب و عفاف مقوله‌ای است که در دین مبین اسلام بدان تاکید ویژه‌ای شده است.

وی عنون کرد: با مطالعه در زندگینامه و وصیت نامه شهدا در خواهیم یافت که همه آنها بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب تاکید داشتند و جان خود را برای زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلام فدا کردند.

این مسئول با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه کشورمان به‌ویژه بانوان، یادآور شد: دشمنان در تلاش هستند با ترویج فرهنگ بی‌حجابی و بی‌بند و باری جامعه اسلامی ما را به فساد بکشانند اما بانوان با رعایت حجاب خود آنان را ما یوس ساخته و نقشه‌های شومشان را نقش بر آب می‌کنند.

هاشم‌نژاد با اشاره به نزذیکی هفته عفاف و حجاب، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان باید در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی در این هفته اهتمام داشته باشند.

فرماندار طارم خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در طول هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود می‌توان به برگزاری همایش عفاف و حجاب در شهر آب‌بر و چورزق اشاره کرد.
 
انتهای پیام