صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۹۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

کانون خبرنگاران نبأ ــ طرح اردوهای مهارتی آموزشی به همت مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان از اوایل تیرماه فعالیت خود را در راستای اهداف فرهنگی، آموزشی آغاز کرد.

یاوری، مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گفت: این مؤسسه در راستای طرح جدید خود با عنوان «طرح اردوهای مهارتی آموزشی»، اقدام به جذب نوجوانان دختر و پسر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و خانواده‌های آن‌ها، در سطح استان اصفهان کرده است.

یاوری گفت: هدف این طرح که فعالیت خود را از اوایل تیرماه آغاز کرده، برگزاری کلاس‌های سیاری است که در توابع شهرستان لنجان و در غالب اردو برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعاتی همچون حجاب و عفاف، مباحث قرآنی، اعتماد به‌ نفس، فضای مجازی و... عناوینی است که در این کلاس‌ها توسط روحانیون و اساتید کارشناس به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

یاوری با بیان اینکه این طرح همه روزه از ساعت 7 صبح تا 20 دایر است، خاطرنشان کرد: هر فرد می‌تواند یک روز در هفته را برای شرکت در این کلاس‌ها انتخاب کند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی تسنیم لنجان در زرین‌شهر، خیابان ملاصدرا، خیابان ایثارگران، مسجد امام موسی کاظم(ع) واقع شده است.

محدثه حاجی‌حیدری

انتهای پیام