صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۶۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

گروه فرهنگی - سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از فعالیت ۳۵ کانون فرهنگی و هنری در مساجد فردیس خبر داد.

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به ظرفیت کانون‌های مساجد اظهار کرد: ما در فردیس 35 کانون فرهنگی هنری در مساجد داریم که فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در مساجد برگزار می‌کنند.
وی افزود: حوزه کاری فعالیت‌های کانون های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه‌های کودکان، نوجوانان و بانوان(خانواده) است.
این مسئول بیان کرد: ما امروز به دنبال فضایی هستیم که در جهت بازنگری قالب‌های ارائه مفاهیم دینی در جذب مخاطب و تولید مخاطب اگام برداریم.
شکری تصریح کرد: در دنیای امروزبا توجه به تبلیغات نوین و جذاب و همچنین ابزارهای نرم افزاری جدید لازم است با استفاده از نیروهای نخبه و ابزارهای جدید در جهت موفقیت تبلیغ دینی گام برداریم.
سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان با اشاره به هدفگذاری انجام شده برای توسعه کانون‌های مساجد، گفت: بر این اساس تلاش می‌کنیم تا این کانون‌ها را در اکثر مساجد البرز راه‌اندازی کرده و فعالیت‌های دینی و اسلامی را در سطح استان گسترش دهیم.
انتهای پیام./