صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

گروه فرهنگی- رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات آذربایجان غربی گفت: واقعه غدیرخم، یک فرهنگ دائمی و ستون خیمه اسلام بوده و پیامبر اسلام(ص) بر حفظ و انتقال آن دستور داده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین کریم حسین خانی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جماعات آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به لزوم ثبت و زنده نگه داشتن واقعه غدیر خم اظهار کرد: ثبت، زنده نگه داشتن و نقل واقعه غدیر خم برای نسل های آینده یک وظیفه واجب برای مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: واقعه غدیرخم، یک فرهنگ دائمی و ستون خیمه اسلام است و پیامبر اسلام(ص) بر حفظ و انتقال آن دستور داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین خانی افزود: این فرهنگ عظیم و واقعه ارزشمند باید سینه به سینه از نسلی به نسل بعدی نقل شود و باید ثبت و حفظ شود تا آیندگان نیز با این واقعه عظیم آشنا شوند و آن ها نیز به آیندگان خود منتقل کنند.

وی با اشاره به وحدت و مودت در بین شیعه و اهل سنت تصریح کرد: اکنون که دشمن در تلاش است بین مردم تفرقه انداخته و مردم را از رهبری دلسرد کرده و از ایسان دور کنند وظیفه ما و سایر مسلمانان شیعه و سنی است که وحدت خود را حفظ کرده و خود و فرزندانمان دوستدار واقعی ولی فقیه و رهبری باشیم.

انتهای پیام