صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۳۸۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

گروه اجتماعی- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی در عمل به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها، تنها به فکر مردم باشند‌.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در حاشیه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی بیرجند، گفت: معقول نیست بعد از 30 سال به فردی بگویند منزل شما در اراضی ملی است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و استان لازم است برای تسهیل در کار مردم جلسات مشترکی را با هم برگزار کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: دستگاه‌های اجرایی باید به حل مشکلات مردم فکر کنند نه اینکه فقط ببیند که چطور می‌شود کار خود را راه انداخت.

عبادی گفت: اتاق فکری متشکل از ادارات دخیل در موضوع اراضی ملی در شهرستان‌ها و استان تشکیل شود و موضوعات و ناهماهنگی‌ها را به نفع مردم حل و فصل کنند.

وی افزود: وقتی سیستم اداری امضای بخشدار خود را قبول ندارد، خودشان مشکلات بین خود را حل کنند و مردم نباید اینجا متضرر شوند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بالارفتن قیمت خرید زمین از بنیاد مسکن در کمتر از یک سال غیرمعقول است و تسهیل کار مردم در این موضوع خیلی مهم است.

بنابراین گزارش بیشتر مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی بیرجند در این دهگردشی که با حضور فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، به دلیل سخت گیری‌های منابع طبیعی در اجرای قوانین بود.

انتهای پیام