صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۴۸۹۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

گروه اجتماعی ــ سرپرست شهرداری کرج گفت: ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس ضامن بقای اسلام و انقلاب شد.

محمدرضا احمدی‌نژاد، سرپرست شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور ایستادگی و مقاومت مردمانی است که برای صیانت و حفاظت از این آب و خاک در جبهه حق علیه باطل جانانه نبرد کردند.
وی با بیان اینکه ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ویژگی بارز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، افزود: ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس ضامن زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب شد و هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا ملت ولایت‌مدار ایران بار دیگر خاطرات دلاوردی فرزندان خود را مرور کنند.
سرپرست شهرداری کرج یادآور شد: ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله با تکیه بر الطاف الهی، اتحاد، استقامت و همبستگی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و بعد از گذشت چهار دهه همچنان در این مسیر ثابت‌قدم مانده است.
احمدی‌نژاد با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی تمام مسئولان دولتی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر بزرگداشت هفته دفاع مقدس،‌ تأکید کرد:‌ شهدا، ‌ایثارگران، ‌آزادگان و جانبازان رسالت خود را برای پیشرفت ایران اسلامی ادا کردند و امروز نوبت مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی کشور است که ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.
انتهای پیام