صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۳۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از برپایی 51 موکب از محل موقوفات مردمی در 8 محور جهت خدمت رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.

حجت الاسلام علی محمدی در حاشیه مراسم اعزام کاروان تدارکاتی موکب الرضا(ع) خراسان رضوی در گفت و گو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و از محل موقوفات مردمی 51 موکب در ایام اربعین حسینی(ع) برپا خواهد شد.

وی افزود: این موکب ها که در 4 محور از ایران در مسیر زائران است، شامل مرزهای مهران، چزابه، شلمچه، میرجاوه سیستان و بلوچستان و 4 محور در عراق و در شهرهای کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا می شود.

محمدی افزود: در موکب الرضا(ع) اداره کل اوقاف خراسان رضوی، 40 خادم افتخاری برای خدمت رسانی به زائران حضور خواهند داشت.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به راه اندازی موکب الرضا(ع) در کربلای معلی تصریح کرد: علاوه بر استان خراسان رضوی، استان های کردستان، اردبیل و چهارمحال بختیاری نیز در این موکب همکاری خواهند داشت.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: 46 موکب در داخل کشور عراق، موکب ثقلین در عمود 1217 و 4 موکب داخل کشور ایران با نظارت سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی ضمن تاکید جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین امسال گفت: خیرینی که می خواهند به زائرین اربعین حسینی(ع) خدمت رسانی کنند، مبالغ خود به شماره کارت بانک ملی  ۶۰۳۷۹۹۷۱۷۸۳۹۹۶۸۰ و شماره حساب ۰۳۴۹۱۲۳۹۷۵۰۰۵ به نام خدمت به زائران اربعین واریز کنند.

کاروان تدارکاتی از استان خراسان رضوی در قالب 7 تریلر شامل اقلام مورد نیاز جهت پذیرایی از زائران به عراق اعزام شده است. 

انتهای پیام