صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۵۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

گروه فرهنگی ــ به همت جمعیت هلال احمر استان قم و در آستانه اربعین حسینی، دومین کتابچه هلال اربعین با موضوع ارائه گزارش عملکرد امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان قم در سال 96 در کشور عراق منتشر شد.

به گزارش ایکنا از قم؛ محمد گل فشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: دومین کتابچه هلال اربعین با محتوای فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان قم در اربعین حسینی سال ۹۶ منتشر شد.
گل فشان با تشریح اهمیت ماندگاری تلاش ها و تجارب نیروها برای آیندگان افزود: در این کتابچه منتخبی از گزارش فعالیت‌های انجام شده توسط نیروهای امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر استان قم مستقر در کشور عراق در ایام اربعین، حاوی گزارش های خبری، گفت‌وگو و یادداشت و مجموعه ای از خاطرات و تصاویر نیروهای خدمت رسان، به همراه بخش های ویژه ای همچون ضمایم، بازتاب رسانه ای فعالیت‌ها و عکس و تشریح عملکرد تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته جمعیت هلال احمر با مشارکت جمع کثیری از پزشکان، پرستاران و امدادگران داوطلب خدمات ارزنده ای را در کشور عراق به زوار اربعین حسینی ارائه کرد، گفت: این کتابچه مصور، در ۱۰۶ صفحه منتشر شده است که در آن، عملکرد جمعیت هلال احمر قم با هدف ثبت تجارب خدمت رسانی امدادی و درمانی و برای حضور و خدمت بهتر جمعیت در راهپیمایی اربعین سال های آینده، ترسیم شده است.
گل فشان با بیان اینکه این کتابچه شرحی جامع و مصور از خدمات جمعیت هلال احمر از راهپیمایی اربعین حسینی سال ۹۶ است، یادآور شد: دومین جلد از کتابچه هلال اربعین نیز به همت جمعی از نیروهای داوطلب جمعیت حاضر در کشور عراق تدوین و گردآوری شده است.

انتهای پیام