صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۶۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

گروه فرهنگی - فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: قریب به ۱۷ هزار شهید در مقابله با گروهک‌های تروریستی و منافقین، فدای آرمان‌های انقلاب شدند که باید پاسبان خون این شهدای عزیز باشیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نهمین یادواره شهدای وحدت و امنیت، ۲۵ مهرماه با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی، خانواده‌های معزز شهدا، بسیجیان و فرماندهان سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد.
علی فضلی، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در این مراسم بیان کرد: شهید شوشتری عاشق خدمت به مردم سیستان و بلوچستان بود و عاقبت نیز در راه دفاع از امنیت و رفع محرومیت‌های این استان به فیض شهادت نائل آمد.
وی ادامه داد: شهید شوشتری اسطوره و ستاره‌ای بود که در عملیات کربلای 5 خوش درخشید؛ این شهید بزرگوار خدمت به مردم را یک تکلیف می‌دانست و شوق خدمت در چشمانش مشهود بود.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) بیان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان بوده‌اند که هر بار با شکست و ناامیدی مواجه می‌شوند.
وی افزود: دشمن با پیروزی انقلاب تمام تلاش خود را گذاشت تا با رخنه و شکاف بین شیعه و سنی، از آب گل‌آلود ماهی بگیرد، اما با وحدت بی نظیر مردم استان بزرگ سیستان وبلوچستان نتوانست و ان‌شاء الله نمی‌تواند.
فضلی اظهار کرد: قریب به 17 هزار شهید در مقابله با گروهک‌های تروریستی و منافقین، فدای آرمان‌های انقلاب شدند که باید پاسبان خون این شهدای عزیز باشیم.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با اشاره به حادثه تروریستی مرز میرجاوه، بیان کرد: تروریست‌های کور دل بدانند که با این اقدامات، راهی به جایی نخواهند برد و تو دهنی محکمی از دست سربازان اسلام خواهند خورد.

انتهای پیام