صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۰۱۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

گروه سیاسی - معاون امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: همه دستگاه‌های متولی باید نسبت به حمایت از بانوان فعال در حوزه صنعت اقدام کنند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست با مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و شرکت‌های استان هرمزگان چهارشنبه ۹ آبان، بیان کرد: زنان مدیران عاطفی خانواده هستند و یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشور‌ها هم میزان مشارکت و نقش زنان در آن است.
وی با اشاره به اینکه سلامت زنان تضمین کننده سلامت جامعه است، افزود: جامعه نیازمند مادرانی تندرست و با نشاط است و در این راستا باید توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان بخصوص افراد شاغل داشت.
اکرمی اضافه کرد: زنان خانه‌دار شهری، زنان و دختران دانش‌آموز و دانشجو، زنان کارمند و مدیر، زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی و زنان فعال اقتصادی در واقع جامعه هدف زنان را تشکیل می‌دهند.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به متفاوت بودن مسائل و مشکلات هر حوزه، باید برنامه‌های جداگانه‌ای برای هر گروه تدارک دیده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر بررسی اولویت‌های زنان و دختران، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و ایجاد راهکار عملی جهت رفع مسائل و مشکلات آنان قدم برداشت.
وی از تدوین و اجرای برنامه عملیاتی و اولویت‌بندی نیاز‌های حوزه زنان خبر داد و گفت: این برنامه می‌تواند چراغ راهی برای پیشبرد برنامه‌های حوزه زنان و خانواده در استان باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه همه دستگاه‌های متولی باید نسبت به حمایت از بانوان فعال در حوزه صنعت اقدام کنند، اظهار کرد: در شهر بندرعباس فضا‌های متعددی مانند پارک غدیر وجود دارد که می‌تواند برای ایجاد جمعه بازار مناسب باشد تا بانوان هرمزگان بتوانند صنایع دستی خود را به مردم عرضه و معرفی کنند.
انتهای پیام.