صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۰۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

گروه اقتصادی - استاندار خراسان‌شمالی در هفدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: توقف فعالیت واحدهای تولیدی به نفع فضای کسب و کار و بانک‌ها نیست و مشکل مضاعفی بر مشکلات استان اضافه می‌کند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: همه تلاش و حمایت‌های ما از واحدهای تولیدی باید به گونه ای باشد که سرمایه‌گذار خود ادامه فعالیت داشته باشد تا با تملک واحد تولیدی توسط بانک موجب ایجاد مشکلات فراوان و نوعی بار اضافی بر دوش دولت نباشد وهمچنین بر پایبندی سرمایه‌گذار به تعهدات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی نیز تاکید دارم.
وی ادامه داد: مطالبات پیمانکاران از دستگاه‌های اجرایی با مصوبه جدید مجلس از طریق تهاتر قابل پرداخت شده و تاکید بنده بهره‌مندی حداکثری پیمانکاران از این ظرفیت قانونی است.
خباز افزود: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید اطلاعات دقیق و کاملی از متقاضیان همراه با نظرات کارشناسی بانک یا دستگاه مربوط داشته باشد تا روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی تسریع شود.
بر اساس این گزارش، بررسی مشکلات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی در بخش صنعت و چهار واحد تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
انتهای پیام.