صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۴۳۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

گروه فرهنگی- استاندار البرز با اشاره به اینکه سازمان اوقاف به ایجاد زیرساخت در مناطق محروم تاکید ویژه‌ای دارد، گفت: توجه به مناطق کم برخوردار؛ زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی است.

به گزارش ایکنا از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز بعدظهر پنج شنبه، 24 آبان در حاشیه بازدید از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی اداره کل اوقاف البرز، اظهارکرد: پروژه‌هایی که در مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا می‌شوند زمینه تحقق عدالت اجتماعی را فراهم می‌کنند.
وی افزود: خوشبختانه اوقاف همواره به ایجاد زیرساخت در مناطق محروم توجه ویژه‌ای داشته و اغلب پروژه اجرایی این سازمان در مناطق محروم صورت گرفته است.
این مسئول با تاکید بر اینکه امیدوارم با همکاری مسئولان استانی شاهد رفاه و نشاط هرچه بیشتر مردم باشیم، گفت: خیرین نیز در این عرصه نقش موثری دارند و با اقدام‌های خیرخواهانه خود می‌توانند در جهت بهبود وضعیت جامعه نقش موثری ایفا کنند.
استاندار البرز در ادامه بر حفظ هویت معماری ایرانی- اسلامی در ساخت پروژها تاکید کرد و افزود: خوشبختانه اوقاف البرز این مهم را به نحو شایسته در پروژه‌های اجرایی خود مورد توجه قرار داده است.
نجفی همچنین از آغاز عملیات بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، عملیات بازسازی گلزار شهدا در امامزاده محمد(ع) به زودی آغاز می‌شود.
یادآور می‌شود؛ در مجموع برای اجرای پروژه‌های امامزاده محمد و طاهر(ع) که امروز توسط استاندار البرز مورد بازدید قرار گرفت، 12 میلیارد تومان اعتبار از محل نذورات مردمی صرف شده است.
انتهای پیام