صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۴۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه ماکو بزرگترین حامی تروریست را آمریکا یاد کرد و گفت: مهمترین هدف آنان برادرکشی و برهم‌ زدن اتحاد بین امت اسلامی بوده و امروز، ایران، تنها منادی بین امت‌های اسلامی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو ظهر امروز، 25 آبان‌ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی‌ ـ سیاسی جمعه این هفته ماکو بیان کرد: دشمن با ایجاد شبهات در بین دانش‌آموزان و دانشجویانی که با عدم آگاهی نسبت به دین اسلام گذر زندگی می‌کنند، هدف سرنگونی اسلام ناب محمدی را در سر دارد.
وی تاکید کرد: کسانی که نفوذ کلامی دارند و مخصوصا کسانی که در بحث‌های اعتقادی، دارای آشنایی فرهنگ غنی دین اسلام هستند، باید اقدامات جهادی در جلوگیری از نفوذ دشمنان و فرهنگ‌های غربی انجام دهند.
امام جمعه ماکو گفت: عرفان‌های کاذب که از سوی استکبار، در جامعه ایرانی ترویج یافته، درصدد آن است که جوانان را به سوی بیراهه سوق دهد.
وی با اشاره به وقف و اهداف این سنت حسنه در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، وقف همواره توانسته است گره‌های ناگشودنی را بگشاید.
هاشمی وقف در مدارس و دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و بهداشت را ارزشمند برشمرد و تصریح کرد: باید اولویت‌بندی در وقف صورت گیرد، که تنها با این کار خواهیم توانست به اهداف این سنت حسنه برسیم.
وی هفته وحدت را فرصتی بی‌بدیل در تقویت بین مذاهب و سرنگونی توطئه‌های شوم دشمنان یاد کرد و ادامه داد: امام‌خمینی(ره) با آگاهی کامل و با تدابیر عاقلانه، توانست یک میراث گوهربار در اتحاد ملت و امت اسلامی به‌جابگذارد.
امام جمعه ماکو، بزرگترین حامی تروریست را آمریکا یاد کرد و افزود: مهمترین هدف آنان برادرکشی و برهم‌زدن، اتحاد بین امت اسلامی بوده و امروز، ایران، تنها منادی در بین امت‌های اسلامی است.
هاشمی ویژگی‌های بسیج را از منظر امام‌خمینی و مقام معظم رهبری، ایمان، اخلاص، دغدغه‌مند، آرمانگرا، تکلیف‌بین، منظم، قانون‌مدار ابراز کرد.
انتهای پیام