صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۷۹۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

گروه اجتماعی ـ سرپرست جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياری از آغاز ثبت‌نام مرحله استاني هشتمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد و گفت: ثبت نام اين مسابقات تا نيمه بهمن‌ماه امسال ادامه دارد.

سیروس رضایی، سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مسابقات ملی مناظرات دانشجویی با هدف تمرین گفت و گو، ترویج هم تحملی، ایجاد فضای مناسب برای آزاداندیشی و طرح افکار و نقد منطقی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 3 دوره از این مسابقات در سطح استانی و یک دوره به صورت منطقه‌ای در استان با موفقیت برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد که در این دوره از مسابقات، با حمایت دانشگاه‌های استان و مسئولین استانی، شاهد رشد کمی و کیفی مسابقات در استان باشیم.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان با بیان این که تمامی دانشجویان دانشگاه‌های استان اعم از دولتی و غیردولتی و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، گفت: مرحله استانی مسابقات مناظره در اسفندماه جاری و به صورت حذفی از مرحله مقدماتی تا مرحله نهایی(فینال) برگزار می‎شود و در نهایت حداقل پنج تیم به عنوان تیم‎های برتر انتخاب و با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات، تیم اخلاق هم با هدف ارتقای کیفی مناظره‌ها، معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری واقع در دانشگاه شهرکرد، جنب دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین، مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در میرآباد شرقی و یا به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان مراجعه کنند.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان تأکید کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات ملی مناظره دانشجویی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب سایت جهاددانشگاهی استان به نشانی jchb.ir مراجعه و یا با شماره‌های 32320070 و 32320323 با پیش شماره 038تماس حاصل کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات همچون گذشته علاوه بر جوایز نقدی، امتیازاتی همچون صدور گواهی فرهنگی برای دانشجویان شرکت‌کننده و برخورداری از تخفیفات ویژه دوره‌های آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: تعدادی از تیم‌های منتخب مرحله استانی برای شرکت در مرحله منطقه‌ای و کشوری مسابقات که در نیمه نخست سال 98 برگزار خواهد شد، به دبیرخانه مرکزی مسابقات معرفی می‌شوند.
انتهای پیام