صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۴۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان گرمسار عزت و شرافت مردم ایران را مهم‌ترین دستاورد این انقلاب دانست و افزود: دشمنان با هر دسیسه‌ای در صدد هستند تا ملت ایران را وادار به عقب نشینی کنند زیرا دشمن قصد نا کار آمد جلوه دادن این انقلاب را دارد.

به گزارش ایکنا از سمنان،داریوش طاهری، فرماندار شهرستان گرمسار صبح امروز 4 بهمن در آخرین جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر عزت و شرافت مردم ایران را مهم‌ترین دستاورد این انقلاب برشمرد و گفت: دشمنان با هر دسیسه‌ای در صدد هستند تا ملت ایران را وادار به عقب نشینی کنند و این در حالی است که در چهل سال گذشته خدمات و دستاوردهای عظیمی که حاصل پیروزی انقلاب اسلامی است زیرادشمن قصد نا کار آمد جلوه دادن این انقلاب را دارد.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با سه محوریت مهم محقق شد که این ارکان اساسی، مردم، رهبری و ایمان بود، تا انقلاب مردم ایران شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برساند.

وی با بیان اینکه ۳۸ پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و ورزشی بااعتبار ۴۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، اذعان کرد: در این پروژه‌ها سعی شده توازن خوبی در سطح شهرستان رعایت شود.

وی بابیان اینکه فرصت‌های خدمت‌رسانی و دستاوردهای انقلاب در چهار دهه اخیر باید به مردم اعلام شود، یاداور شد: بهره‌برداری از ظرفیت رسانه در این عرصه از سوی مدیریان بخش‌های دولتی و غیردولتی یک امر ضروری است.

انتهای پیام