صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۴۰۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
سردار غیب‌پرور:

گروه سیاست و اقتصاد – فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت: کلید استمرار انقلاب اسلامی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشخص است که برخی از بزرگان آن را درک کردند ولی برخی غفلت کردند.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی سردار غلامحسین غیب پرور دیروز، سوم بهمن، در دومین اجلاسیه سراسری اساتید شبکه تربیتی صالحین در مرکز فرهنگی و آموزشی امامت مشهد اظهار کرد: این اجلاسیه بزرگ و با اهمیت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب تشکیل می‌شود. در این 40 سال به معنای واقعی کلمه افتخار برای اسلام عزیز به ارمغان آورد. 40 سال یک ملت ایثار کردند و پای دین خدا و پا در رکاب ولایت تا پای جان ایستادگی کردند و برخلاف نیات شوم دشمنان نظام و علی رغم مشکلات کشور،  انقلاب اسلامی راه عزت خود را ادامه می دهد.
 
وی ادامه داد: در این 40 سال هر روز و در هر دوره ای مالامال شاهد ایثار و فداکاری مردم برای انقلاب هستیم. آن چیزی که امام (ره) و امروز مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کنند، استمرار انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی با این عمق و ژرفا قرار است روز به روز شکوفاتر شود و به دست صاحب اصلی خود برسد.
 
غیب پرور اظهار کرد: کلید استمرار انقلاب اسلامی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشخص است که برخی از بزرگان آن را درک کردند ولی برخی از آن غفلت دارند. ایشان فرمود حضور سازمان یافته یعنی ایجاد شبکه که دو مدل برای این حضور سازمان یافته فرض شده است. فرض اول  مواجه با عناصر انقلابی بدون سازمان و شبکه و مدل دیگر آن وجود این فوج مومن انقلابی تحت یک نظام و شبکه و سازمان است.
 
وی رمز استمرار انقلاب اسلامی از دید مقام معظم رهبری را کار شبکه ای افراد انقلابی عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بعضی اوقات مشکلاتی در شب عملیات ایجاد می‌شد و با وجود داشتن سازوکار رزمندگان همدیگر را گم می‌کردند و این جدا شدن رزمندگان در شب عملیات روند فتوحات را کند می‌کرد. ایجاد چنین مشکلی به دلیل نبود شبکه و سازمان قوی بود. امروز نیز صحنه دفاع عوض شده ولی نسخه همان است و ما نیازمند کار شبکه ای و سازمانی هستیم.
 
غیب پرور تاکید کرد: ما وظیفه داریم که یک شبکه ممتاز و کارآمد برای استمرار انقلاب ایجاد کنیم و تا یک جبهه واحد، قوی و کارآمد در دفاع از انقلاب ایجاد نکنیم، کار پیش نمی رود و اینجا دو نکته مطرح است؛ اولی حضور فیزیکی افراد انقلابی و دومی ایجاد شبکه تربیتی است که دومی حائز اهمیت است.
 
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین افزود: در موضوع صالحین باید محصول محور باشیم که البته خروجی صالحین تاکنون خوب بوده است و تقدیم 100 شهید مدافع حرم از شبکه صالحین نشان از اثربخش بودن آن است؛ لذا اگر کار محتوای فکری و اثربخشی در برنامه‌های صالحین اتفاق بیافتد دیگر نگران این ناهنجاری‌های فرهنگی در کف خیابان نیستیم.
 
ضرورت همراه شدن فضای مجازی با فضای صالحین
غیب پرور با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن تاکید کرد: فضای مجازی هم باید جزو ابزارهای صالحین باشد. اگر فضای مجازی با فضای صالحین همراه باشد، موفقیت ما حتمی است.
 
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری ضمن تاکید به تشکیل بسیج 20 میلیونی فرمود چنانچه 8 تا 10 میلیون جوان مومن انقلابی پای کار  فراهم کنید، همه دغدغه من از همه کشور رفع خواهد شد و فرمودند این کار سختی است و امسال هم یادآوری کردند آن 8 میلیون باید زبرالحدید باشند و از این زبرالحدید، قسمتی مربوط به استحکام فکری است که با شبهات دشمن ذهنشان به این طرف و آن طرف نرود.
 
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بنده تقاضا دارم در این موضوع صالحین وقت گذاشته شود چرا که این حرکت اصیل و بزرگ انسان سازی برای انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدت شبانه‌روزی است. امیدوارم این اجلاسیه نقطه عطفی برای حرکت جهادی دیگر باشد تا گزارشی برای رهبر معظم انقلاب ارائه  و ایشان را خشنود کنیم.
 
انتهای پیام