صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۶۲۴۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی آزمون‌های سراسری قرآن و عترت، اسامی 50 مؤسسه برتر كه تاكنون در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن بیشترین تعداد شركت‌كنندگان را داشته‌اند، اعلام شد.

به گزارش ایكنا از فارس، ثبت‌نام هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم از طریق سایت متعلق به ستاد اجرایی آزمون‌های سراسری حفظ و مفاهیم قرآن به آدرس www.quranedu.ir امكان‌پذیر است.
این ستاد اسامی 50 مؤسسه برتر كه تاكنون در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن بیشترین تعداد شركت‌كنندگان را داشته‌اند را تا تاریخ چهارشنبه، 10 بهمن‌ماه جاری اعلام كرده است.
در این میان مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) شیراز با تعداد 2 هزار و 680 نفر بیشترین آمار تعداد ثبت‌نام شدگان در میان مؤسسات قرآنی كشور را به خود اختصاص داده است.
حجت‌الاسلام قاسم مهیمنی، مدیر اجرایی این مؤسسه در این رابطه گفت: بحمد الهی سطح کیفی حافظان مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) نسبت به سال‌های گذشته با برگزاری دوره‌های تثبیت، کلاس‌های تخصصی، مشاوره حفظ و حفظ مجازی و تلفنی با بهره‌گیری از اساتید مجرب استان بالاتر رفته و آمادگی لازم جهت شرکت درآزمون‌ها و مسابقات را دارند.
وی بیان كرد: مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) با ادارات دولتی و فرهنگی شیراز در زمینه آموزش تخصصی علوم قرآنی همکاری دارد و امید می‌رود با ادامه این روند کارکنان دولت نیز در برنامه قرآنی و فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام