صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۸۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

گروه سیاسی- امام جمعه یزد با اشاره به اینکه استبکار با اصل انقلاب و حکومت اسلامی ایران مشکل دارد گفت: طرح و برنامه داعش و دیگر تروریست‌ها که از سوی استکبار جهانی حمایت و پشتیبانی می‌شدند، این بود که تمام حرم‌های اهل بیت(ع) را با خاک یکسان کنند.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 18 بهمن در آیین اهدای نشان محبت به خادمان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از نهضت امام حسین(ع) برابر دشمنان به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: این نعمت بزرگی است که در جامعه اسلامی ایران تحقق پیدا کرده و باید شکرگذار باشیم که در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که حکومت اسلامی در کشورمان تشکیل شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بهترین الگو و چراغ راه برای همه ما هستند گفت: دشمنان به خوبی متوجه این موضوع شده‌اند که اگر مسلمانان به اهل بیت(ع) تمسک بجویند هیچ زمان شکست نمی‌خورند به همین دلیل هم تروریست‌ها به ویژه داعش جنایتکار را به وجود آوردند.
ناصری یزدی با اشاره به اینکه استبکار با اصل انقلاب و حکومت اسلامی ایران مشکل دارد تصریح کرد: طرح و برنامه داعش و دیگر تروریست‌ها که از سوی استکبار جهانی حمایت و پشتیبانی می‌شدند این بود که تمام حرم‌های اهل بیت(ع) را با خاک یکسان کنند.
امام جمعه یزد افزود: آنها می‌خواستند تا حدی پیش بروند که تمام نشانه‌های اهل بیت(ع) از بین برود و هیچ کسی نتواند نشانه از قبور و حرم‌های مطهر معصومان(ع) پیدا کند.
وی گفت: حتی آنها می‌خواستند مکه و خانه خدا و مدینه و قبر مطهر نبی مکرم اسلام(ص) را از بین ببرند و آن اسرائیل بزرگی که در ذهنشان بود را در این منطقه پایه‌ریزی و پیاده کنند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به پیشرفت‌های داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: چیزی نمانده بود که سوریه را داعش با خاک یکسان کند و قبور مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را از تخریب کنند.
ناصری یزدی با اشاره به اینکه درایت و تصیم‌گیری درست و به موقع رهبر معظم انقلاب برای حضور ایران در منطقه مانع تحقق اهداف داعش در عراق و سوریه و ورود آنها به ایران شد گفت: با حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق، داعش دیگر نتوانست پیشروی کند و به حمدالله همین نیروها توانستند حرم‌های اهل بیت(ع) را از دست داعش نجات دهند.
امام جمعه یزد بیان کرد: الان ثمر بخشیدن به تمام این فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که مدافعان حرم در سوریه و عراق انجام دادند از اهمیت بسیار بزرگی برخوردار است و همه ما نسبت به آن وظیفه داریم.
وی تصریح کرد: قطعا اگر حضور ایران در عراق و سوریه نبود الان نه اثری از این دو کشور بود و نه امنیت در کشور خودمان وجود داشت چرا که داعش پس از این دو کشور قطعا به سمت ایران حرکت می‌کرد.

انتهای پیام