صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
سلیمانی دشتکی:

گروه اجتماعی - استاندار ایلام با بیان اینکه دانشگاه باید محل آرمان تلفیق علم و اجرا باشد، گفت: آرمان همه‌ ما تلفیق علم و اجرا و عمل است و دانشگاه می‌تواند در این خصوص نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز در چهاردهمین نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد استان ایلام یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و موسسان دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یک اتفاق عظیم بود و یکی از رویکردهای مهم دانشگاه را در دو حوزه تلفیق علم و عمل و ایجاد اشتغال و درآمد است.
وی با بیان اینکه آرمان همه‌ی ما تلفیق علم و اجرا و عمل است و دانشگاه می‌تواند در این خصوص نقش تعیین کننده ای داشته باشد، تصریح کرد:رشته‌های دانشگاهی باید به سمت مزیت‌ها و نیازها و اشتغال استان سمت و سو پیدا کند .
استاندار ایلام بر ضرورت حرکت دانشگاه آزاد به سمت فعالیت‌های اقتصادی درآمدزا تاکید و تصریح کرد:این دانشگاه باید به سمت و سوی کارهای اقتصادی روی آورد و در این میان حوزه گردشگری یک انتخاب خوب است .
سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: امروز با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان در حوزه گردشگری می توان بر این مهم تمرکز و سرمایه گذاری کرد و دانشگاه آزاد می تواند با تلفیق علم و عمل رابطه معنادار با بازار کار پیدا کند .
نماینده عالی در استان به واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی و 100 هکتار اراضی کشاورزی اشاره و عنوان کرد: این واگذاری‌ها در جهت توانمندسازی دانشگاه آزاد صورت گرفته تا بتواند به سمت درآمد زایی و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان این دانشگاه حرکت کند
انتهای پیام