صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه میناب گفت: بصیرت‌افزایی و روشنگری و گره‌گشایی از چالش‌هایی ذهنی که معاندین انقلاب اسلامی در ذهن مردم ایجاد می‌کنند از تکالیف مستمر نیرو‌های انقلابی است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا، فرمانده سپاه شهرستان منیاب در مراسم شبی با شهدا که شامگاه یکشنبه، ۱۲ اسفند در دهستان کریان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا بر گردن همه ما حق‌ دارند و ما مدیون شهدا هستیم که این نیز حق‌الناس است و اگر دین خود را ادا نکنیم و سستی و کاهلی کنیم خداوند از حق‌الناس نمی‌گذرد.
فرمانده سپاه میناب‌ افزود: بزرگ‌ترین حقی که شهدا بر گردن ما دارند ادامه راه آنان است و تداوم راه شهدا جز با تبعیت از ولایت که از وصیت‌های شهیدان است امکان‌پذیر نیست.
فرمانده سپاه میناب‌ افزود: بزرگ‌ترین حقی که شهدا بر گردن ما دارند ادامه راه آنان است. تداوم راه شهدا جز با تبعیت از ولایت که وصیت شهیدان است امکان‌پذیر نیست.
سرگرد احمدی‌نیا‌ اظهار کرد: تمرکز دشمنان بعد از مشاهده ایستادگی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در مقابله با سلطه‌جویی زورگویان بین‌المللی و هم‌زمان تعالی و پیشرفت کشور برزدن امامت و ولایت الهی جامعه است.
فرمانده سپاه میناب‌ گفت: دشمنان با بزرگنمایی برخی از مفاسد عناصر ضعیف‌النفس یا نفوذی در مواجهه با برخورد‌های قاطع نظام اسلامی با مفسدان و نفوذی‌ها سکوت رسانه‌ای اختیار کرده‌اند تا از این طریق مردم را نسبت به اصل انقلاب ناامید کنند.
وی ادامه داد: دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای در اختیار دارد سعی در ضعیف جلوه دادن نظام در برخورد با مفاسد دارد و زمانی که با مفسدین برخورد قانونی و قضایی می‌شود با زدن انگ سیاسی به دنبال به حاشیه بردن عزم نظام اسلامی برای ریشه‌کن کردن برخی مفاسد هستند.
احمدی‌نیا بیان کرد: رهبری عظیم‌الشأن انقلاب مسئولیت گام دوم انقلاب را به‌صورت ویژه‌ بر دوش نسل جوان گذاشتند، نسلی که به‌درستی ثابت کرده‌اند ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.
وی ابراز کرد: یکی از تکالیف مستمر نیرو‌های انقلابی بصیرت افزایی و روشنگری هم‌وطنان در مواجه با چالش‌هایی ذهنی است که معاندین انقلاب اسلامی در اذهان ایجاد می‌کنند.
سرگرد احمدی‌نیا‌ اضافه کرد: دشمن تلاش دارد با منفعل کردن روحیه انقلابی، انقلاب اسلامی را در داخل زمین‌گیر کند حال‌آنکه دیرزمانی است که انقلاب اسلامی قلب محرومان و مستضعفان جهان را تسخیر و روح عدالت‌طلبی و آزادگی آنان را بیدار کرده است.
انتهای پیام