صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۹۷۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

گروه اجتماعی ــ فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب سپاه گفت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با دست‌های خالی به جهانیان نشان دادند با اتکا به مردم و توان داخلی خود می‌توانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب سپاه، صبح امروز، ۲۲ اسفندماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر که در محل حسینه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: شهدا با از جان گذشتگی خود، کشور را بیمه کرده و راه مجاهدت و مبارزه را گشودند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از عملیات غرور آفرین دفاع مقدس در آستانه نوروز بوقوع پیوست، خاطرنشان کرد: ‌رزمندگان ما تمامی عملیات هشت سال دفاع مقدس را با دستان خالی و تحریم‌های داخلی و خارجی با توکل بر خدا و همت جوانان با موفقیت و پیروزی‌های بزرگ رقم زدند.
اوصانلو خاطرنشان کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی باعث می‌شود تا یاد و رسم افتخارآفرین شهدا که برای دفاع از کشور جان‌فشانی کردند، زنده نگه‌داشته شود.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب سپاه اظهار کرد: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس با دست‌های خالی به جهانیان نشان دادند با اتکا به مردم و توان داخلی خود می‌توانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.
انتهای پیام