صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۲۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان ستون‌های محکم انقلاب اسلامی هستند که همچون علمدار دشت کربلا متواضعانه، شجاعانه و ولایتمدار در جبهه حق خوش درخشیدند.

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز، 20 فروردین‌ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های روز جانباز که در آستانه سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار شد، افزود: تکریم جانبازان روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اگر فرهنگ ایثار و جانبازی در جامعه بسط و گسترش یابد انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند، گفت: جانبازان ستون‌های محکم انقلاب اسلامی هستند که همچون علمدار دشت کربلا متواضعانه و شجاعانه و ولایتمدار در جبهه حق خوش درخشیده و تا به امروز پای اهداف انقلاب ایستاده و راه شهدا را زنده نگه‌ داشته‌اند.
این مسئول با تأکید براینکه تکریم جانبازان روح ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه خواهد داشت، افزود: برنامه‌های متنوعی ازجمله دیدار با جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی- فرهنگی با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزش عالی، برنامه‌های روز جانباز در مدارس شاهد و ... در استان البرز به مناسبت روز جانباز با همکاری دستگاه‌های اجرایی به اجرا درخواهد آمد که این مهم کمترین کار ممکن در جهت تکریم و خشنودی عمارهای انقلاب است.
طاهرنژاد تصریح کرد: یکی از این برنامه‌هایی که به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود، جشن بزرگ روز جانباز باهدف بزرگداشت مقام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تکریم جانبازان است که فردا چهارشنبه، 21 فروردین‌ماه هم‌زمان با روز فرهنگی کرج از ساعت 15 به همت شهرداری، شورای شهر و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.
انتهای پیام