صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

گروه اجتماعی ـ امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که پیروزی‌های چشم‌گیر سپاه خار چشم دشمنان شده است، گفت: مواضع خصمانه رئیس جمهور آمریکا نشانه شکست سیاست‌های سردمداران کاخ سفید است.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 23 فرودین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در جمع نمازگزاران مصلی الغدیر این شهر در سخنانی مواضع خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا را نشانه شکست سیاست‌های سردمداران کاخ سفید دانست و اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیروزهای چشم‌گیر این نهاد انقلابی خار چشم دشمنان شده است.
وی سپاه انقلاب اسلامی را سد آهنین در برابر متجاوزان نام برد و افزود: اقدام عملی رئیس‌جمهور آمریکا در برابر سپاه موجب ناامن شدن نیروهای نظامی آمریکا در تمام دنیا شده است
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به حادثه سیل اخیر و خسارت مادی و صدمات روحی فراوان که به مردم وارده کرده است، اضافه کرد: امروز مه‌مترین مشکل مردم سیل‌زده استان لرستان اسکان موقت مردم است که مسئولان باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.
آیت‌الله میرعمادی با تبریک ایام شعبان و فرا رسیدن روز جوان، افزود: جوانان در صدر اسلام تاکنون در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند و اگر بخواهند در مسیر رشد و تعالی پیش روند باید به سلاح ایمان و تقوا مسلح شوند.

کمک به سیل‌زدگان یک وظیفه انسانی و اخلاقی است
حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‎آباد، اظهار کرد: سیل آزمونی برای حادثه دیده و کمک کنندگان و یاری دهندگان است.
وی تصریح کرد: سیل زده صبوری و پایداریش را امتحان پس می‌دهد و ما در برابر خدا امتحان پس می‌دهیم که نسبت به مردم چه خدمتی می‌توانیم انجام دهیم.
نماینده ولی‎فقیه در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ۱۱ شهرستان لرستان از سیل متأثر شدند و بیش از ۹۰۰ روستا درگیر حادثه سیل بودند و خسارت دیدند.
معزی اضافه کرد: کمک به سیل‌زدگان نه فقط یک وظیفه دینی بلکه یک وظیفه انسانی و اخلاقی است.
وی بیان کرد: بیش از ۹۰۰ روحانی توسط دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده لرستان ساماندهی شده و به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.
نماینده ولی‎فقیه در جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تلاش گسترده‌ای توسط جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های غیرنقدی و بسته‌بندی و ارسال آن‌ها به مناطق سیل زده صورت گرفته است.

نمازگزاران لرستانی اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه را محکوم کردند

نمازگزاران در شهرهای لرستان پس از اقامه نماز جمعه اقدام مذبوحانه و خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را محکوم کردند.نمازگزاران در این راهپیمایی شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و بار دیگر خشم و نفرت خود را نسبت به دشمنان و آمریکا فریاد زدند.

انتهای پیام