صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۳۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم(عج) استان سمنان، با بیان اینکه بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و نشان دادن خودباوری دینی و ملی است، گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری به خصوص در نسل جوان جامعه اسلامی موفق عمل کنیم.

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم‌(عج) استان سمنان عصر روز گذشته، 25 فروردین در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان سمنان در استانداری با بیان اینکه بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و نشان دادن خودباوری دینی و ملی است، گفت: باید برنامه‌های این روز به گونه‌ای باشد تا بتوان در راستای ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری به خصوص بین نسل جوان جامعه اسلامی موفق عمل کرد.
خالقیان با تاکید بر اینکه سوم خرداد مانند یک رویداد عظیم و الگویی از تصور خودباوری دینی و ملی است، متذکر شد: بیش از ۳۶ میلیون نفر از جمعیت کشور نسل جوان هستند که باید برای تقویت خودباوری دینی و ملی، و روحیه جهادی و انقلابی بین افراد این نسل برنامه‌ریزی کنیم.
به گفته وی، رژه نیروهای مسلح و صبح‌گاه مشترک‌، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و اجرای برنامه‌های روایتگری با محوریت جوانان مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان سمنان است.
انتهای پیام