صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۴۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» برای مناطق سیل‌زده با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی در این استان کلید خورد.

مسعود مهرانی‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به پویش ملی حمایت دانش‌آموزان از مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.
وی افزود: سیل مهربانی همکلاسی‌ها با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و شوراهای دانش‌آموزی همزمان با سراسر و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان برگزار می‌شود.
مهرانی‌نیا از این طرح به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی یاد کرد و یادآورشد: امیدواریم با همدلی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا، بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مناطق سیل‌زده برطرف شود.
این مسئول ادامه داد: این پویش دانش‌آموزی روز چهارشنبه، 28 فروردین ساعت 10 صبح در دو هزار و 581 کد مدرسه استان البرز و همچنین در شیفت بعدازظهر به صورت نمادین به اجرا در می‌آید.
معاون پرورشی آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه تمامی وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع‌آوری شده از دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت جلسه می‌شود، اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده به شماره حساب مرکز نیکوکاری آموزش و پرورش با شماره حساب 0110769749001 با شناسه پرداخت 682825464 و شماره کارت 6037997929700459 واریز می‌شود.
انتهای پیام