صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۶۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، امنیت سرمایه‌گذاری را در آذربایجان غربی تامین نموده است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۳ اردیبهشت ماه، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ماکو، اظهار کرد: پاسدار و سپاهی از دل مردم و برای مردم است.
وی با اشاره به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: ترامپ باعث شد کسانی که سپاه پاسداران را هم نمی‌شناختند، با آن آشنا شده و به تحقیق آن پرداختند که واقعیت را درک کردند.
شهسواری با اشاره به حادثه سیل در برخی استان‌های کشور افزود: در حادثه سیل اخیر دنبال مقصر نباشیم، حضور مردم و نیروهای مسلح در کنار هم حماسه‌ای عظیم را رقم زد.
وی با تاکید بر اینکه امنیت آذربایجان غربی از امنیت تهران مهم‌تر است، خاطرنشان کرد: سپاه، امنیت سرمایه‌گذاری را در آذربایجان غربی تامین نموده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان، امروز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است تاکید کرد: امنیت از بهداشت هم مهمتر بوده و از اولویت اول برخوردار است.
انتهای پیام