صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۶۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
در فارس؛

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس زمان برگزاری مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن در این استان را بعد از ماه رمضان اعلام كرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف گفت: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا 15 اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شده است.
وی، زمان برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات را بعد از ماه مبارك رمضان اعلام كرد و افزود: شهرستان‌ها مهلت دارند تا 30 خردادماه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات را برگزار كنند.
جلالی اظهار كرد: مرحله شهرستانی در تیرماه، مرحله مقدماتی كشوری مردادماه در قم و نهایی كشوری نیز در مهرماه امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد ضمن اینكه مرحله بین‌المللی هم در سال آینده اجرا می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 جزء و كل قرآن و همچنین قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.
وی با یادآوری اینكه آزمون مرحله شهرستانی رشته‌های معارفی نیز در اسفندماه سال گذشته همزمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن برگزار شد، گفت: مرحله استانی رشته‌های معارفی نیز در تیرماه و مرحله كشوری نیز در بازه زمانی رشته‌های اوایی اجرا می‌شود.
انتهای پيام