صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۵۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
ابوحمزه:

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با انتقاد از کسانی که می‌گویند سپاه دنبال مهندسی انتخابات است، گفت: این حرف بی‌ربطی است و نقش سپاه در انتخابات آگاه‌سازی نسبت به بدنه جامعه در عرصه‌ها مختلف و دعوت از مردم برای حضور حداکثری در تعیین سرنوشت خود است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شامگاه شنبه، 15 تیر در گردهمایی بصیرتی یاوران انقلاب این شهرستان گفت: اروپایی‌ها و آمریکا سه سال وقت مردم و مسئولان را گرفتند و تعهداتشان را انجام نداند و امروز با فرار روبه‌جلو ایران را تهدید می‌کنند.
وی افزود: بحث برجام و مذاکره هسته‌ای با ایران تله بود و مقدمه‌ای بود برای اینکه برجام‌های دیگری را آمریکا و اروپایی‌ها در دستور کار بگذارند تا بتوانند طرح‌های خصمانه‌ای که علیه ایران طراحی کرده بودند را انجام دهند.
ابوحمزه بیان کرد: تنها کسی که دست اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را رو کرد رهبر انقلاب بودند و فرمودند هیچ‌کس حق ندارد در نظام جمهوری اسلامی غیر از بحث برجام هسته‌ای وارد موضوعات دیگر شود.
وی تصریح کرد: متأسفانه بعضی در کشور فکر می‌کنند اروپا با آمریکا تفاوت دارد در حالی‌ که اروپایی‌ها هیچ تفاوتی با آمریکایی‌ها ندارند و در این 40 سال اروپایی‌ها هیچ موضعی خلاف آمریکا در مورد ایران نگرفته‌اند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به جنایت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی در دنیا اظهار کرد: جمهوری اسلامی با اقتدار و مقاومت، همچون 40 سال گذشته راهش را ادامه خواهد داد.
ابوحمزه با انتقاد از کسانی که می‌گویند سپاه به‌دنبال مهندسی انتخابات است، تأکید کرد: این حرف بی‌ربطی است و نقش سپاه در انتخابات آگاه‌سازی نسبت به بدنه جامعه در عرصه‌ها مختلف و دعوت از مردم برای حضور حداکثری در تعیین سرنوشت خود است.
انتهای پیام