صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۲۶۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

گروه فرهنگی ــ رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: بقاع متبرکه شاخص این ناحیه، میزبان مراسم جشن میلاد رضوی خواهند بود.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سید محمد باقر طباطبایی رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم 22تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد: در شب و روز میلاد این امام، مراسم جشن و سرور و غبارروبی و عطرافشانی در بقاع متبرکه شاخص ناحیه یک شهرستان قم برگزار می‌شود.

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان احمد بن قاسم(ع)، سید علی(ع)، علی بن جعفر(ع) و موسی مبرقع(ع)، بقاع متبرکه‌ای هستند که در همه مناسبت‌های مذهبی، میزبان مراسم مختلف بوده و علاقمندان بسیاری از قم و سایر شهرهای ایران و حتی جهان، در آنها شرکت می‌کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم یادآوری کرد: در شب میلاد امام رضا(ع) این حرم‌های مطهر میزبان مراسم جشن خواهند بود، سخنرانان و اساتید حوزوی در بیان سیره و ویژگی‌های آن امام همام مطالبی را بیان می‌کنند و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی‌خوانی می‌پردازند.

وی ادامه داد: در طول دهه کرامت، بقاع متبرکه شاخص ناحیه یک شهرستان قم، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده بودند که شامل بزرگداشت امامزادگان، غبارروبی و عطرافشانی و برنامه‌های فرهنگی بود.

انتهای پیام