صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۷۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی با اشاره به صدور بیانیه اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و مدیران عامل اتحادیه‌های واحد استانی، گفت: درخواست جامعه قرآنی دوری از تفرقه، متابعت از قوانین مصوب، اتحاد، همدلی و همسویی در ساختار تشکیلات قرآنی مردمی کشور است.

محمد الهی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: بیانیه اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مدیران عامل اتحادیه‌های واحد استانی صادر شد.

وی افزود: این بیانیه در همایش ۲۵ و ۲۶ مردادماه جاری شهر اردبیل در جلسه مشترک هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مدیران عامل اتحادیه‌های استان‌های کشور به تأیید و امضا و مهر مدیران عامل اتحادیه‌های استانی و اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری رسیده و برابر مصوبه مجمع عمومی که همین امسال در جوار مرقد حضرت امام برگزار شد، از وجاهت قانونی برخوردار است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌جنوبی بیان کرد: این بیانیه به منزله این است که مؤسسات و تشکل‌های استان‌های کشور که اتحادیه‌های استانی و کشوری را تشکیل داده‌اند و بالغ بر چهار هزار مؤسسه و تشکل هستند، تأیید کرده باشند.

الهی ادامه داد: درخواست جامعه قرآنی تشکیلاتی کشور اعم از مؤسسات تشکل‌ها و به تبع آن اتحادیه‌های استانی و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور، دوری از تفرقه، متابعت از قوانین مصوب، اتحاد، همدلی و همسویی در ساختار تشکیلات قرآنی مردمی کشور است.

وی یادآور شد: درخواست تمامی قرآنیان کشور از دستگاه‌های ناظر و متولیان امور قرآنی اجرای قوانین مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی و حمایت از تشکیلات قرآنی تابع همین قوانین است و این خواسته‌ای بجا، منطقی و عقل‌پذیر است.

انتهای پیام