صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۰۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

گروه فرهنگی ـ پوستر جشنواره ملی آیات «موشن گرافیک» در لرستان طراحی شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، پوستر و فراخوان جشنواره ملی موشن گرافیک آیات، به میزبانی لرستان، طراحی شده و آماده چاپ است.برای طراحی این پوستر، از اکبر حیدری، از طراحان هم‌استانی در زمینه پوسترسازی، و همچنین از المان‌های قرآنی کار دست هنرمندان لرستانی بهره گرفته شده است.

یادآور می‎‏شود، از اهداف برگزاری این جشنواره ملی می‎توان به تولید آثار خلاقانه و الهام‌بخش هنری با موضوع قرآن و عترت به‌منظور ارتقای فرهنگ ناب اسلامی اشاره کرد.

جشنواره ملی آیات موشن‌گرافیک در دو بخش برگزار خواهد شد. ازجمله موضوعات بخش اول می‌توان به بازآفرینی هنری مفاهیم اسلامی با استفاده از آیات قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع)، بازآفرینی هنری مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب، تبیین و ترویج هنری سبک زندگی قرآنی ـ اسلامی، نمایش هنری روحیه ایثار، جهاد و شهادت، فرهنگ عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و...، ارائه اثر با استناد به سوره‌ها، داستان‌ها و شخصیت‌‎های قرآنی، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و احادیث معصومین(ع)، اشاره مستقیم یا غیرمستقیم به سیره علمی و عملی اهل‌بیت(ع)، اخلاق و معارف اسلامی و اصول و فروع دینی و تمامی مباحث و معارف اسلامی مرتبط با حوزه قرآن و عترت اشاره کرد.

انتهای پیام