صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

گروه اجتماعی ــ معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل آمار شهدا ناشی از بمباران سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی کشور را ۱۶ هزار و ۱۵۴ شهید دانست.

به گزارش ایکنا از سمنان،  حسین حمیدزاده، معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل، عصر روز گذشته، 6 مهر در اجلاسیه شهدای سرخه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب و رهبر معظم انقلاب جبهه کفر را به زانو درآورده  اظهار کرد: به فرموده امام راحل این قرن به یاری خداوند قادر قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران و حق بر باطل است.

وی با بیان اینکه برخی کوردلان درصدد حذف نام شهیدان از کوی و برزن هستند افزود: باید به این کوردلان گفت بیایید و ببینید در یادواره شهدا و اجلاسیه ها و مراسم بزرگداشت شهدا مردم از زن و مرد و پیر و جوان از سر تکلیف و ادای دین به شهیدان پرشور و باشکوه حضور دارند.

معاون پارلمانی سازمان‌دهی پدافند غیرعامل با اشاره به اینکه جبهه مبارزاتی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در سه محور جهانی با تمام قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها، در منطقه غرب آسیا با رژیم غاصب صهیونیستی و در داخل با منافقان، گروهک‌ها، لیبرال‌ها و ستون پنجم دشمن بود که به یاری خداوند موفقیت همراه امام و یارانش بود اظهار کرد:  یاد و نام شهیدان و تداوم راهشان مایه سربلندی ملت و حرکت به‌سوی پیروزی و اقتدار است.

حمیدزاده آمار شهدا ناشی از بمباران سلاح‌های شیمیایی و کشتارجمعی کشور را 16 هزار و 154 شهید برشمرد و افزود:‌ 7 هزار و 54 نفر از شهدا 14 ساله و کمتر از آن هستند مانند شهیدان محبت بالا زاده و حسین فهمیده، 87 هزار و 106 شهید بین 20 تا 23 سال شهیدان ما بودند با این تعداد شهید توانستیم 22 هزار و 400 هزار کیلومتر از خاک اشغال‌شده خود را از دشمن بگیریم.

وی انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر مکتب حسینی و عاشورایی  دانست و افزود: امروزاین انقلاب الهام‌بخش تمام مسلمانان جهان است که در این راستا 213 هزار و 255 شهید آمار شهدای انقلاب و دفاع مقدس است و این آمار غیر از شهدای گمنام، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم است.

انتهای پیام